workoutoftheday.blogg.se

Träningsdagbok

CHALLENGE ACCEPTED!

Publicerad 2013-01-16 23:36:41 i Allmänt

Okej, jag har druckit mer vin än vad jag har tränat det senaste och har två fester planerade torsdag och lördag, men detta hindrar mig ICKE från att anta Hannas utmaning! Det kommer att komma daglig uppdatering och jag kan inte lova att jag är nykter när träningen utförs men den kommer att utföras även om jag behöver göra hela skiten på onsdag!

Glömde jag tisdagsträningen på förra? FY på mig! Det är svårt att kombinera att vara festare/student på heltid och dessutom få in träning, men imorgon ska jag iaf ta mig några kilometer, om det blir promenad eller löptur får vi se!

Uppdatering om utmaningen kommer att komma dagligen! Vad är väl bättre än att börja dagen med BURPEES?! Jag har ingen aning!

Stay tuned!

/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela