workoutoftheday.blogg.se

Träningsdagbok

Dagens dos

Publicerad 2013-01-16 10:02:18 i

Sen kväll igår hindrade ej min morgonträning. Sprang till gymmet tidigare än vanligt för att hinna lägga fram mina kläder och förbereda för att snabbt komma iväg till Malmö 0659.

Gick från "boxen" 0638, var ombytt 0644. Rekord!! (Kan ju erkänna att det syns *undviker speglar* )

Världens bästa sambo(kombo) skulle köra 0645 och han är aldrig sen, så då han inte var utanför 0647 så ringde jag. Han vaknade precis. Fail! Men bästa träningskompisarna hjälpte mig, så jag fick låna en bil, som de hämtade sen. Fina människor! Hemma och på gymmet!

Blir nog bara ett pass idag i alla fall och det var detta: (grymt pass!)

Uppvärmning:
Löpning dit och 10 solhälsningr
Skills: Bänkpress 6*5 explosiva.
WOD:
8 djupa push Ups,
6 medicinbollsfrivändningar,
40 single unders,
10 tuck jumps
*8 varv

Nu tåååååååååååååååååååååg!

Jippi!
H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela