workoutoftheday.blogg.se

Träningsdagbok

En seg dag

Publicerad 2013-01-22 14:06:36 i Allmänt

Jag kan ibland ge intrycket att undgå dessa, men icke. BIG ICKE! Jag har mina sega dagar och framförallt sega stunder så som idag och nu. Lösningen till dessa brukar jag ta genom mat! Mycket god mat, men idag hjälper fasen inte det heller. Är inne på mitt fjärde mål idag och nu är jag mätt med. Så där sa det försöket stopp. Skit också!

Blev nära till en översnoozning i morses. Jag vaknade innan klockan 0508 och beslutade mig för att jag kunde ligga kvar. Väl 0531 tänkte jag att jag går upp om en minut och då var jag körd. Min plan var att vara på gymmet 0545, men den kunde jag inte hålla, då det var denna tid som jag gick upp ur sängen i halv panik. 0548 var jag ute i bilen och på gymmet var 0554. Skittafiken ställde till det på vägen. Inte rätt dag.

Som tur var hade jag skrivit upp passet jag skulle hålla i igår, så jag hade inga problem med att komma in lite med andan i halsen(kaffe i handen och gäspen igång)

Passet de fick göra kommer snart via bild. Åtta övningar, två varv, tiden hålls av den personen som kör första övningen; Välta däck.

Övningarna kommer som sagt på en bild snart.

Nu skall jag kämpa vidare!

H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela