workoutoftheday.blogg.se

Träningsdagbok

Söndagen

Publicerad 2013-01-21 09:32:00 i Allmänt

Just ja!
 
Jag glömde ju skirva om gårdagens pass;
 
Vi körde en team WOD.
 
AMRAP (as many reps as possible) 20 min
 
50 Hopp över medecinboll
50 Push press
50+50 Pistols (enbens knäböj)
50 meter handståendegång, med hjälp of course ;)
 
Två och två, delar man på antalet. En kör och en som vilar.
 
Finisher
Push up med klapp i klockan, likt förra veckan, men bara fyra varv.
 
Efter detta tränade vi lite teknik på burpees och så körde jag som jag skrev igår tre femor av tunga chins. För mig är tunga chins att jag gör så måånga strikta jag klarar som vanligt och sedan jag jag de som är kvar(igår två st) som negativa (Hoppar upp och går nedåt på tre sekunder) Svin gött och nytt personbästa! I sommar skall jag göra tio stycken!
 
 
Det skall bara ske!
 
H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela