workoutoftheday.blogg.se

Träningsdagbok

Svullen

Publicerad 2013-01-23 20:37:45 i

Nej, inte av en karaktärsmiss med socker. No no! Utan en brist på stopp med maten. Åt allt för mycket. Som vanligt. Jag funderar seriöst på hur stor jag hade blivit vid skada eller vila. Hemsk tanke.

Ikväll höll jag bara i passet, skippade helt att träna själv. Träna själv är inte min melodi ;) på mitt pass hade jag sju kämpar, varav några som inte kört innan. Riktigt roligt och majoriteten berömde passet efteråt, superkul!

De fick köra:

WU:
500 m rodd + rörlighet och burpees.

WOD:
600 m rodd
50 CF KB-swingar
40 Wallball
30 Strikta Sit Ups
20 Push Ups
10 Burpees
300 m rodd

Finisher:

Par om två;
En i plankan och en hoppar fem häckar, rushar 20 meter, gör en burpee och rushar tillbaka och byter.

Detta gör vi tre varv av och för varje var var det en burpee extra.

Skoj va?!

H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela