workoutoftheday.blogg.se

Träningsdagbok

Monday!

Publicerad 2013-01-15 13:26:13 i Allmänt

Det värsta som finns kan vara att försova sig!

Hela dagen förstörs, irritationen kommer lätt och jag blir nästan nedstämd. Kallsvetten av paniken är alltså inte långt borta.

Klart att jag förstår att jag borde kanske sova vidare om jag försover mig, se det som ett tecken på utmattning. Men säg det till mig, då jag vaknar och ser att klockan är 0601 och jag vet att mitt gympass precis börjar?!

Nu kanske jag gav indikationen om att jag försov mig denna dag, så var ej fallet. Denna panikångest(överdrivet beskrivet) för att försova mig, gjorde som tur är att jag var i tid. Den har gjort så att jag bara försovit mig en gång till 06-WODen de senaste 60 dagarna. (Peppar peppar, ta i trä - BIG TIME!)

Däremot försov sig vår coach idag, så jag fick halv ha passet och halv köra själv. Det blev en hel del kärlek till ryggen, med stång rodd, man makers, plankrodd och push ups. Sedan la vi in lite sit ups, burpees och planka med. En bra morgon helt enkelt!

Mitt på dagen blev det även att hålla i mitt kettlebellpass, riktigt roligt. De som kommer, kommer tillbaka och utvecklas mycket. Blir faktiskt till och med lite stolt. Även om de gör det stora delarna själva ;)

Så det blev en lugn dag för mig, men det var rätt gott ändå. Myrorna i benen är skrattretande energiska.

H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela